بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

براى دخترمون

جان مادر و چهارماهگى

1393/11/26 17:40
نویسنده : مامان روناک
401 بازدید
اشتراک گذاری

زيباروى من چهار ماهگيت مبارک.

چهار ماه گذشت ديروز به عکسهاى اين چهار ماه نگاه ميکردم چقدر دلم براى اون وقتها که يک نوزاد نرم و ابريشمى بودى تنگ شده مثل يک صدف کوچيک تو دستام ميگرفتمت و به خودم ميباليدم که خدا همچين جواهرى به من داده چقدر زود گذشت و چقدر خوش گذشت.

توى اين چهار ماه معنى تنهايي يادم رفته براى خنده هات که مدتيه صدادار شده دلم ضعف ميره واسه شيطنتهايي که ياد گرفتى ديوونه ميشم اصلا نميدونم چجورى احساساتم رو بهت بگم عشقم فقط ميتونم بگم که بابت همه ى خوشبختى که بهم دادى خدارو هزاران بار شکر ماه روى من.

پسندها (5)

نظرات (2)

مهسا
27 بهمن 93 21:09
سلام عزیزم چه دختر نازی خدا حفظش کنه و زیر سایه ی پدر و مادر خوبش بزرگ شه خوشحال میشم پیش ما هم بیاید و نظر زیبا و سبزتونو بگید با افتخار لینک شدید
مامان روناک
پاسخ
مرسى خاله جون لطف دارى,حتما عزيزم
مامان پریسا
29 بهمن 93 13:46
سلام عزیزم مرسی که اومدی به وبلاگمون
مامان روناک
پاسخ
خواهش ميکنم گلم