بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

براى دخترمون

باران و واکسن چهارماهگى

1393/11/29 17:11
نویسنده : مامان روناک
483 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان بلاخره واکسن چهارماهگى هم زده شد.

واى که مادر بودن چقدر سخته قلبم داشت از سينه ميزد بيرون خوبه که بابايي هست وقتى بابايي هست از هيچى نميترسم دلم آروم ميشه با اون دستهاى قويش پاهاى کوچولوى تورو گرفته بود و واکسن زده شد و دختر کوچولوى من بعد کلى گريه تو بغل بابا جونش خوابش برد دستام ميلرزيد عشقم دست خودم نيست مامان بشى درکم ميکنى اومديم خونه دو ساعت فقط تو بغلم بودى تا خوابت برد خيلى دوستت دارم پرنسسم,عروسکم, عشقم

دختر کوچولوى مظلومم

 

اينم از جاى واکسن الهى مامان واست بميره

پسندها (8)

نظرات (11)

فاطمه & فائزه
30 بهمن 93 14:15
سلام.ماشالله به گلتون.niceeeeeeeeeeeeeeeeeeخوشحال میشیم به وب داداشی ما امین جون سربزنید نظر فراموش نشه لطفا مرسی.با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید منتظرتونیم
مامان روناک
پاسخ
مرسى که سر زدى,چشم
مامان هدی
12 اسفند 93 16:51
عزیز دلم. منم اصلا دلم نمیاد دختر من هم تازه واکسن 4ماهگیش رو زده و من از حالا باز غصه شش ماهگی رو دارم.
مامان روناک
پاسخ
خدا بهمون صبر بده گلم ممنون که سر زدى خاله جون
mamani
13 اسفند 93 2:05
Elahi manam hamishe mogheye vaksan dokhtaram ghosam migire taze farda ham vaghte vaksaneshe
مامان روناک
پاسخ
ايشالا به سلامتى گلم مادر بودنه ديگه نميشه کاريش کرد همش نگرانيه
mamani
13 اسفند 93 2:07
Age dost dashty ba ham dost beshim be webam sar bezan khosh hal misham
مامان روناک
پاسخ
حتما عزيزم
مامان الهام
1 فروردین 94 12:07
فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .
مامان هانیه
2 فروردین 94 18:51
سلام عزیزم عیدت مبارک ان شاا... سال خوبی داشته باشی
kosar
24 فروردین 94 16:55
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
ĸoѕαr
28 فروردین 94 16:20
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
nilia
6 خرداد 94 22:48
سلام دوست خوبم میشه یه خواهشی بکنم اگه میتونی به نی نیمون که در جشنواره نی نی طبیعت شرکت کرده رای بدی ممنون میشم لطفا عدد1به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ĸoѕαr
7 خرداد 94 18:00
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان روناک
پاسخ
چشم گلم حتما
مامان عسل 
7 خرداد 94 22:50
عسسسیسسس خاله چقدرتونااااانااااازیییی